Сайт лагістычнай кампаніі
«Транзіт»

Запусцілі праект 25 верасня 2024 года

«Транзіт» — адна з вядучых лагістычных кампаній Беларусі.

Задача: стварыць лаканічны і лёгкі сайт, які падтрымае імідж паспяховай кампаніі, а таксама стане эфектыўным інструментам для прасоўвання яе паслуг.

Аналітыка

Перад пачаткам работ прааналізавалі сайты канкурэнтаў «Транзіт» і вызначылі агульныя праблемы, якіх варта пазбягаць на новым сайце.

Вось некаторыя з іх:

  • перагружанасць сайтаў тэкставай інфармацыяй;
  • няправільна расстаўленыя акцэнты ў кантэнце і дызайне;
  • складаны стыль камунікацыі з карыстальнікам.

Дызайн і галоўная старонка

Сайт зрабілі лёгкім і не перагружаным інфармацыяй. Важныя блокі і элементы вылучылі з дапамогай фірмовага сіняга колеру. Інфармацыю пра перавагі кампаніі падтрымалі мінімалістычнымі іконкамі.

За кошт лаканічнасці дызайну, кантэнту і работы з акцэнтамі карыстальнік хутка разумее, чым займаецца кампанія, якія паслугі яна аказвае і ў чым яе перавагі.

У дызайне выкарыстоўвалі фірмовы патэрн кампаніі: пераўтварылі яго з 2D у 3D версію. Патэрн сімвалізуе скрыжаванне дарог. У рытм патэрну падабралі фота для першага экрана.

Канструктар лэндынгаў для старонак паслуг

Адна з асноўных задач сайта — эфектыўнае прасоўванне
паслуг кампаніі. Менавіта таму старонкі паслуг
прадстаўлены ў выглядзе лэндынгаў.

Паколькі інфармацыя пра розныя паслугі можа адрознівацца па аб’ёме і тыпах кантэнту, было важна не абмяжоўваць старонкі жорсткай структурай. Каб вырашыць гэтую задачу, старонкі паслуг распрацавалі з дапамогай канструктара лэндынгаў.

Распрацавалі дызайн 8 тыпаў блокаў, з дапамогай якіх можна пабудаваць лэндынг паслугі. Блокі можна дадаваць на старонку ў любой паслядоўнасці і колькасці, пры гэтым, незалежна ад таго, як спалучаюцца блокі, дызайн старонкі выглядае цэласна.

Меню