Запусцілі праект 25 верасня 2024 года
Задача: стварыць лаканічны і лёгкі сайт, які падтрымае імідж паспяховай кампаніі, а таксама стане эфектыўным інструментам для прасоўвання яе паслуг.
Перад пачаткам работ прааналізавалі сайты канкурэнтаў «Транзіт» і вызначылі агульныя праблемы, якіх варта пазбягаць на новым сайце.
Вось некаторыя з іх:
Сайт зрабілі лёгкім і не перагружаным інфармацыяй. Важныя блокі і элементы вылучылі з дапамогай фірмовага сіняга колеру. Інфармацыю пра перавагі кампаніі падтрымалі мінімалістычнымі іконкамі.
За кошт лаканічнасці дызайну, кантэнту і работы з акцэнтамі карыстальнік хутка разумее, чым займаецца кампанія, якія паслугі яна аказвае і ў чым яе перавагі.
У дызайне выкарыстоўвалі фірмовы патэрн кампаніі: пераўтварылі яго з 2D у 3D версію. Патэрн сімвалізуе скрыжаванне дарог. У рытм патэрну падабралі фота для першага экрана.
Адна з асноўных задач сайта — эфектыўнае прасоўванне
паслуг кампаніі. Менавіта таму старонкі паслуг
прадстаўлены ў выглядзе лэндынгаў.
Паколькі інфармацыя пра розныя паслугі можа адрознівацца па аб’ёме і тыпах кантэнту, было важна не абмяжоўваць старонкі жорсткай структурай. Каб вырашыць гэтую задачу, старонкі паслуг распрацавалі з дапамогай канструктара лэндынгаў.
Распрацавалі дызайн 8 тыпаў блокаў, з дапамогай якіх можна пабудаваць лэндынг паслугі. Блокі можна дадаваць на старонку ў любой паслядоўнасці і колькасці, пры гэтым, незалежна ад таго, як спалучаюцца блокі, дызайн старонкі выглядае цэласна.
Гатовы праект
www.transit.by