Вытворчы працэс у «Іквадарце» завостраны на стварэнне прадуктаў, якія прыносяць карысць іх уладальнікам і выклікаюць прыемныя эмоцыі ў карыстальнікаў.
Юзабіліці і эстэтыка неразрыўна звязаныя. Прадукт павінен быць зручным, а яго знешні выгляд – выклікаць у карыстальніка прыемныя эмоцыі.
Эстэтыка нараўне з функцыянальнасцю выконвае важную функцыю. Даследаванні паказваюць, што людзі з вялікім задавальненнем карыстаюцца візуальна прыемнымі прадуктамі.
Мы не выкарыстоўваем шаблоны. Працу над праектам пачынаем з даследавання і праектавання, працягваем кастамным дызайнам. На этапах праграмавання выкарыстоўваем тэхналогіі, якія дазваляюць ствараць гібкі прадукт, які маштабуецца.
Увага да дэталяў – адна з галоўных характарыстык працы каманды. Менавіта ўвага да дэталяў ператварае добры прадукт у высакакласны.
Адна з асноўных задач дызайну – даць карыстальніку кантэнт у зручнай форме. Менавіта таму перад пачаткам работ па праектаванню і дызайну разам з кліентам мы рыхтуем кантэнт.
Пры распрацоўцы складаных вэб-сайтаў спачатку запускаем MVP (мінімальную жыццяздольную версію), якую развіваем з улікам паводзін карыстальнікаў.
Першы этап – даследчы. Наша задача – зразумець, якім чынам новы вэб-сайт можа дапамагчы бізнесу, і сфарміраваць спіс канкрэтных задач, якія неабходна вырашыць.
Выбар інструментаў на гэтым этапе залежыць ад асаблівасцей праекта і можа вар'іравацца ад вывучэння даных інструментаў аналітыкі да пабудовы карты падарожжа кліента (CJM), якая апісвае ўсе пункты сутыкнення пакупніка з кампаніяй.
На гэтым этапе фарміруем архітэктуру праекта, вызначаем стэк тэхналогій.
Потым на аснове кантэнту і інфармацыі, якую сабралі на папярэднім этапе, строім прататыпы старонак сайта. Прататыпы – касцяк інтэрфейса, які створаны на аснове прынцыпаў узаемадзеяння карыстальніка і прадукту.
Вось так выглядае гатовы прататып.
Робім экспертную ацэнку прататыпаў і пры неабходнасці тэсціруем на карыстальніках.
На этапе дызайну мы ствараем не проста эстэтычную карцінку, а інтэрфейс, якім у далейшым будзе зручна і прыемна карыстацца. Дызайн грунтуецца на выніках, якія былі атрыманы на папярэдніх этапах працэсу, і адказвае патрабаванням HTML вёрсткі.
Кастамны і якасны дызайн падтрымлівае імідж кампаніі, выгадна вылучае яе ў канкурэнтным асяроддзі і правільна прэзентуе прадукты/паслугі.
Наступным этапам з’яўляецца вёрстка старонак. Мы ствараем семантычна правільны код, які дазваляе пошукавым робатам лепш «разумець» сайт, дзякуючы чаму ён займае больш высокія пазіцыі ў пошукавай выдачы.
Для стварэння адаптыўнай вёрсткі пішам «кастамны» код, які ў адрозненне ад выкарыстоўвання CSS фрэймворкаў, г.зн. гатовых набораў класаў, дазволіць сайту зручна праглядвацца на ўсіх прамежных разрозненнях. Таксама «кастамны» падыход робіць код больш «чыстым», а загрузку старонак больш хуткай.
Большасць праектаў мы распрацоўваем на базе фрэймворку Yii 2. Фрэймворк «завострываецца» пад кожны асобны праект і, у адрозненне ад гатовых CMS, не змяшчае лішняга функцыяналу. Для наведвальніка сайта гэта азначае высокую хуткасць загрузкі старонак, а для ўладальніка — маштабуемасць праекта і лёгкасць кіравання.
Рабочая версія сайта размяшчаецца на тэставым серверы студыі «Іквадарт». Пасля завяршэння работ сайт пераносіцца на хостынг/сервер уладальніка.
Потым:
Акрамя ўстаноўкі інструментаў аналітыкі мы праводзім іх дэталёвую настройку, каб і мы, і кліент мог адсочваць выкананне цэляў на сайце і тым самым ацэньваць эфектыўнасць яго работы.
Запуск праекта – гэта толькі пачатак. Далей мы ўдасканальваем ужо рэалізаваны функцыянал і ўкараняем новы.
На працягу 1–3 месяцаў пасля запуску мы збіраем даныя аб паводзінах карыстальнікаў і выяўляем нязручнасці, якія яны могуць адчуваць пры ўзаемадзеянні з сайтам. На аснове даных мы фарміруем гіпотэзы адносна таго, як можна палепшыць вопыт узаемадзеяння карыстальніка з сайтам. Тэсціруем іх і ўкараняем.