Асноўныя задачы новага сайта:
Перш чым прыступіць да дызайну, прааналізавалі праблемы існуючага сайта, а таксама вывучылі сайты канкурэнтаў TDI Group па трох крытэрыях: карыстальніцкі інтэрфейс, праца з кантэнтам, тэхнічная частка.
На першым экране коратка расказваем, чым займаецца агенцтва і якую карысць яно можа прынесці патэнцыйнаму кліенту. Тут жа заклікаем паглядзець партфоліа.
На галоўную старонку выводзім найлепшыя праекты кампаніі і Showreel.
З блока з Showreel таксама прапануем перайсці ўнутр партфоліа, папярэдне выбраўшы катэгорыю работ, якая цікавіць карыстальніка.
У спісе работ робім вялікі акцэнт на прэв’ю кожнага праекта. Робім прэв’ю яскравым і прыкметным, каб хацелася па ім клікнуць.
Дадаем на старонку фільтрацыю работ па напрамках і сферах дзейнасці.
Старонку асобнага кейса распрацавалі ў выглядзе лендзінга з паслядоўнай структурай аповеду. Расказваем пра кліента і задачу, далей — пра ідэю і рашэнне ад TDI Group, у канцы паказваем вынік.
Унізе старонкі размяшчаем форму з прапановай пакінуць заяўку на рэалізацыю праекта разам з TDI Group.
Паслугі падзялілі па напрамках і прадставілі ў выглядзе слайдэра. У межах карткі напрамку распавядаем пра паслугі гэтага кірунку, а таксама паказваем найбольш цікавы і адпаведны кейс.
На старонцы расказваем пра TDI Group, яго супрацоўнікаў і дасягненні.