Запусцілі праект 20 ліпеня 2023 года
Асаблівасць кампаніі ў тым, што яна не проста прадае абсталяванне, а распрацоўвае ўнікальныя комплексныя рашэнні для кожнага канкрэтнага аб’екта з яго адметнымі характарыстыкамі вады.
Задачы:
У дызайне зрабілі акцэнт на празрыстасць і свежасць — асацыяцыі, што ўзнікаюць пры думках пра чыстую ваду. Таксама выкарысталі патэрн з брэндбуку кампаніі, які выглядае як скрыжаванне трох кропель вады, што сімвалізуе асноўныя каштоўнасці кампаніі: адказнасць, тэхналогіі, людзі.
У дызайне выкарысталі нестандартную сетку з акцэнтам на вялікую колькасць «паветра» і буйныя элементы. На першым экране размясцілі анімацыю ў выглядзе пералівістых кропель.
Каб карыстацца сайтам было яшчэ прыемней, дадалі мікраанімацыі з’яўлення тэксту і элементаў па меры таго, як карыстальнік скроліць старонку.
На старонцы расказваем пра кампанію і яе каштоўнасці, вылучаем ключавыя лічбы, якія адлюстроўваюць досвед і памеры кампаніі.
Распрацоўка рашэнняў у водаачыстцы дастаткова працаёмкі і шматэтапны працэс. Каб патэнцыйныя кліенты маглі хутка зарыентавацца, наглядна паказалі алгарытм супрацоўніцтва ў выглядзе пакрокавага працэсу. Кожны этап візуальна падтрыманы з дапамогай унікальных іконак.
Дабавілі на сайт функцыянал канструктара лэндынгаў. Распрацавалі дызайн 30 блокаў, якія можна камбінаваць паміж сабой у любой паслядоўнасці і з дапамогай іх будаваць сімпатычныя і эфектыўныя лэндынгі.
Працэс стварэння лэндынга выглядае наступным чынам: у адмін-панэлі адміністратар сайта стварае старонку і задае ёй загаловак, затым дадае на старонку блокі канструктара ў любой паслядоўнасці і колькасці.
Пасля — напаўняе кожны блок неабходным кантэнтам. У выніку атрымліваецца пасадачная старонка, дакладна арыентаваная на канкрэтныя маркетынгавыя і/або бізнес-задачы. Прыклад аднаго з лэндынгаў, пабудаванага з дапамогай канструктара:
Гатовы праект
polymercon.com