Франтэнд
Франтэнд праграмаванне (HTML вёрстка), як і на ўсіх іквадартаўскіх сайтах, зроблена кастамнае: без выкарыстоўвання CSS фрэймворка.
Запусцілі праект 4 жніўня 2016 года
Карпаратыўны сайт і «Кліенцкая зона» для лонданскага распрацоўшчыка браўзерных гульняў Push Gaming.
Працу над праектам пачалі з пабудовы Business Model Canvas (літаральна «канвы бізнес мадэлі») і разам з кліентам адказалі на пытанні, з якіх найбольш важныя:
Далей перайшлі да прататыпавання і змадэлявалі маршруты 2-х асноўных катэгорый карыстальнікаў: заказчыкаў (B2B) і прэтэндэнтаў на вакансіі. Няхай вас не здзіўляе, што суіскальнікі ўвайшлі ў ТОП ключавых катэгорый наведвальнікаў сайта: у Лондане вельмі жорсткая канкурэнцыя за кваліфікаваных дызайнераў і распрацоўшчыкаў.
Дызайн. Мы будзем не да канца сумленныя, калі змаўчым пра нашы апаскі наконт таго, што заказчык возьмецца кіраваць дызайнам (у штаце Push Gaming ёсць свае дызайнеры). Аказалася ўсё зусім наадварот: заказчык уважліва прыслухоўваўся да ўсіх рэкамендацый, якія датычыліся UX/UI; дыскутавалі мы толькі на «эстэтычныя» тэмы.
Франтэнд праграмаванне (HTML вёрстка), як і на ўсіх іквадартаўскіх сайтах, зроблена кастамнае: без выкарыстоўвання CSS фрэймворка.
Бэкэнд праграмаванне выканана на базе фрэймворка Yii 2. Гэта дазволіла лёгка маштабаваць праект і перайсці да распрацоўкі яго другой часткі. Аб ёй праз некалькі абзацаў.
З мелкіх фішак: зрабілі «таймлайн» на старонцы About. Атрымаўся кампактны, функцыянальны і інфарматыўны расказ пра гісторыю кампаніі. Ён быў важны для патэнцыяльных заказчыкаў Push Gaming.
Пасля запуску сайта натхніліся к кліентам на другі сумесны праект – Client Area (літаральна – «кліенцкая зона») – нешта накшталт асабістага кабінета кліента.
Карпаратыўны сайт pushgaming.com вырашыў пэўныя задачы:
Але як канвертаваць лідаў у заказчыкаў? І як падтрымаць сувязь з кліентамі?
Для іх мы распрацавалі кліенцкую зону. Яна змяшчае 3 асноўных раздзела:
Цяпер пра кожны з раздзелаў падрабязней.
Раздзел змяшчае інфармацыю пра гульні.
Карыстальнікі з пашыранымі правамі атрымліваюць доступ да падрабязнай інфармацыі і дэма-версіі гульні: на старонцы з’яўляюцца дадатковыя блокі і спасылка на дэма.
Своеасаблівы каляндар гульняў. Старонка змяшчае спіс існуючых і запланаваных да запуску гульняў. Насупраць назваў запланаваных гульняў адлюстроўваецца час, які застаўся да запуску.
Game Materials – «кастамнае» файлавае сховішча з размеркаваннем правоў карыстальнікаў (накшталт спрошчанага DropBox ці Google Drive).
Гэта і сэрца, і мозг, і лёгкія кліенцкай зоны, як у сэнсавым, так і ў тэхнічным плане. Яно змяшчае дрэва тэчак і файлаў з маркетынгавымі матэрыяламі і зыходнікамі гульняў. Карыстальнік бачыць толькі тыя матэрыялы, да якіх яму быў дадзены доступ.
Усе тыпы файлаў маюць свае іконкі. У дрэве адлюстроўваюцца атрыбуты файлаў: дата апошняй змены і памер. Карыстальнік можа пампаваць як асобныя файлы, так і тэчкі цалкам.
Тут усё прайшло не так гладка. Не прадугледзелі з заказчыкам вялікі наплыў лідаў і першапачаткова распрацавалі модуль кіравання карыстальнікамі з лінейнай структурай. Гэта значыць, што адміністратар адзначаў, якія гульні і якія тыпы кантэнту даступны для кожнага карыстальніка. Такая сістэма добра працавала, пакуль у дзень з'яўлялася некалькі лідаў. Калі штодзённая колькасць лідаў перайшла на дзясяткі, а потым і сотні, прыйшлося задумацца пра стварэнне груп карыстальнікаў.
Пасля дапрацоўкі сістэмы адміністратару дастаткова прысвоіць карыстальніку пэўную групу, і той атрымлівае неабходныя правы доступу. Прадугледзелі магчымасць і індывідуальнай настройкі кожнага карыстальніка.
Гатовы праект можна паглядзець па спасылцы:
client.pushgaming.server.iquadart.by. Паколькі кліенцкая зона – закрытая тэрыторыя, мы размясцілі яе на нашым серверы. Для аўтарызацыі выкарыстоўвайце логін і пароль:
Логін: captain
Пароль: captain
Такім чынам, Push Gaming атрымаў інструмент, пры дапамозе якога:
Магчымасці сайта значна шырэй, чым проста расказ пра сваю кампанію. Сайт – інструмент, які здольны ў тым ліку дапамагаць продажам і маркетынгу.
Гатовы праект
pushgaming.com