Сайт для салона натуральнага каменя Kameya

Запусцілі праект 1 жніўня 2019 года

Кампанія Kameya спецыялізуецца на пастаўках натуральнага каменя ад буйных вытворцаў з Грэцыі, Італіі, Індыі і Бразіліі. Таксама Kameya займаецца архітэктурнай і ландшафтнай падсветкай загарадных дамоў і гістарычных будынкаў.

Задачы:

  • Зрабіць зручны каталог, з дапамогай якога дызайнеры, архітэктары і непасрэдныя заказчыкі змогуць хутка і лёгка знаходзіць прадукцыю для сваіх праектаў.
  • Перадаць імідж надзейнай і вопытнай кампаніі – Kameya на рынку ўжо больш за 10 гадоў і ведае пра натуральны камень амаль усё.
  • Распрацаваць асабісты кабінет, з дапамогай якога Kameya зможа індывідуальна працаваць з партнёрамі.

Стварэнне лагатыпа

Стары лагатып дрэнна маштабаваўся, а па стылістыцы больш падыходзіў для магазіна тавараў для мастакоў ці салона прыгажосці.

Таму мы стварылі для Kameya новы лагатып.

У сімвале можна ўбачыць тэкстуру каменя і стылізаваную літару «К». Тэкставую частку лагатыпа і сімвал звязалі графічнай «рыфмай» – разрэзамі і скругленнямі.

Галоўная старонка

Выкарыстоўваем новы лагатып у якасці асноўнага элемента на першым экране.

Ніжэй расказваем пра перавагі кампаніі. Для кожнай перавагі адмалёўваем унікальную іконку.

Прадугледзелі на старонцы блок, дзе Kameya можа рэкламаваць топавыя прадукты і расказваць пра навінкі.

Запрашаем карыстальнікаў наведаць шоў-рум.

Асаблівую ўвагу аддалі анімацыі, каб карыстацца сайтам было не толькі зручна, але і прыемна.

Каталог

Структуру сайта прадумваем разам з SEO-спецыялістам. Асаблівую ўвагу аддаём структуры каталога.

Шукаць натуральны камень можна па тыпу, фармату і ўжыванню. Таксама ёсць катэгорыі: «Адсыпка з каменя» і «Вырабы з каменя». Да патрэбнай групы тавараў можна перайсці з расшыранага меню.

Пры пераходзе на старонку карыстальнік бачыць спіс тавараў. Але іншы раз паказаць тавары як спіс немагчыма. На гэты выпадак мы прадугледзелі альтэрнатыўны варыянт падачы кантэнту – з дапамогай статычнай старонкі з тэкстам і фатаграфіямі.

Усё, што трэба зрабіць адміністратару сайта, каб пераключыцца да такога варыянта, – выбраць спецыяльны параметр у сістэме кіравання сайтам.

Старонка прадукту

Розныя прадукты могуць мець розны фармат цаны. Цана можа фарміравацца за м2, м3, шт. Таксама часта патрэбна расказаць пра фасоўку і даць дадатковую інфармацыю па цане. Часам магчыма вызначыць толькі ніжнюю мяжу цаны. У некаторых прадуктаў бывае адразу 2 цаны.

Прадумалі ўсе магчымыя варыянты цэн і зрабілі працэс іх вызначэння зручным для адміністратара сайта. Дарэчы, у сістэме кіравання сайтам цэны вызначаюцца ў доларах ці еўра, а на сайце паказваюцца ў беларускіх рублях – аўтаматычна канверсуюцца па курсу Нацыянальнага Банка.

Старонка праекта

Раздзел «Праекты» – гэта партфоліо кампаніі. На старонцы асобнага праекта карыстальнік можа паглядзець фатаграфіі, прачытаць водгукі дызайнера і кліента, а таксама знайсці тавары, якія выкарыстоўваліся ў праекце.

Асабісты кабінет для партнёраў

У асабістым кабінеце дызайнеры і архітэктары могуць зручна спампаваць тэкстуры для сваіх візуалізацый. Канчатковыя заказчыкі атрымліваюць тут камерцыйныя прапановы, падлікі і фатаграфіі аб’ектаў.

Карыстацца сайтам зручна як са смартфона, так і з дэсктопа.

Меню