Запусцілі праект 1 жніўня 2019 года
Задачы:
Стары лагатып дрэнна маштабаваўся, а па стылістыцы больш падыходзіў для магазіна тавараў для мастакоў ці салона прыгажосці.
Таму мы стварылі для Kameya новы лагатып.
У сімвале можна ўбачыць тэкстуру каменя і стылізаваную літару «К». Тэкставую частку лагатыпа і сімвал звязалі графічнай «рыфмай» – разрэзамі і скругленнямі.
Выкарыстоўваем новы лагатып у якасці асноўнага элемента на першым экране.
Ніжэй расказваем пра перавагі кампаніі. Для кожнай перавагі адмалёўваем унікальную іконку.
Прадугледзелі на старонцы блок, дзе Kameya можа рэкламаваць топавыя прадукты і расказваць пра навінкі.
Запрашаем карыстальнікаў наведаць шоў-рум.
Асаблівую ўвагу аддалі анімацыі, каб карыстацца сайтам было не толькі зручна, але і прыемна.
Структуру сайта прадумваем разам з SEO-спецыялістам. Асаблівую ўвагу аддаём структуры каталога.
Шукаць натуральны камень можна па тыпу, фармату і ўжыванню. Таксама ёсць катэгорыі: «Адсыпка з каменя» і «Вырабы з каменя». Да патрэбнай групы тавараў можна перайсці з расшыранага меню.
Пры пераходзе на старонку карыстальнік бачыць спіс тавараў. Але іншы раз паказаць тавары як спіс немагчыма. На гэты выпадак мы прадугледзелі альтэрнатыўны варыянт падачы кантэнту – з дапамогай статычнай старонкі з тэкстам і фатаграфіямі.
Усё, што трэба зрабіць адміністратару сайта, каб пераключыцца да такога варыянта, – выбраць спецыяльны параметр у сістэме кіравання сайтам.
Розныя прадукты могуць мець розны фармат цаны. Цана можа фарміравацца за м2, м3, шт. Таксама часта патрэбна расказаць пра фасоўку і даць дадатковую інфармацыю па цане. Часам магчыма вызначыць толькі ніжнюю мяжу цаны. У некаторых прадуктаў бывае адразу 2 цаны.
Прадумалі ўсе магчымыя варыянты цэн і зрабілі працэс іх вызначэння зручным для адміністратара сайта. Дарэчы, у сістэме кіравання сайтам цэны вызначаюцца ў доларах ці еўра, а на сайце паказваюцца ў беларускіх рублях – аўтаматычна канверсуюцца па курсу Нацыянальнага Банка.
Раздзел «Праекты» – гэта партфоліо кампаніі. На старонцы асобнага праекта карыстальнік можа паглядзець фатаграфіі, прачытаць водгукі дызайнера і кліента, а таксама знайсці тавары, якія выкарыстоўваліся ў праекце.
У асабістым кабінеце дызайнеры і архітэктары могуць зручна спампаваць тэкстуры для сваіх візуалізацый. Канчатковыя заказчыкі атрымліваюць тут камерцыйныя прапановы, падлікі і фатаграфіі аб’ектаў.
Карыстацца сайтам зручна як са смартфона, так і з дэсктопа.
Гатовы праект
kameya.by