Сайт для клінінгавай кампаніі MyClean

Запусцілі праект 5 сакавіка 2018 года

MyClean – маладая кампанія, якая аказвае паслугі па ўборцы кватэр.

Галоўная задача новага сайта – генерыраваць кліентаў. Акрамя таго сайт павінен быў выконваць яшчэ 3 задачы:

  • знімаць першапачатковыя пытанні патэнцыяльных кліентаў адносна працэсу ўборкі і яе кошту;
  • знімаць у патэнцыяльных кліентаў «боязь чужога чалавека ў кватэры»;
  • дапамагаць MyClean у пошуку супрацоўнікаў.

Рэалізацыя

Паколькі галоўная задача сайта – генерыраваць кліентаў, на першым экране размяшчаем калькулятар. З яго дапамогай можна разлічыць кошт і прыкладны час уборкі і тут жа заказаць паслугу.

Акрамя стандартнага выбару колькасці пакояў і санвузлоў у разлік можна дабавіць дадатковыя паслугі, напрыклад, мыццё пасуды, уборку балкона і інш. Каб выключыць недастатковыя разуменні паміж клінінгавай кампаніяй і кліентамі, побач з кожнай дадатковай паслугай распісваем, якія дакладна работы будзе выконваць клінер.

Пад калькулятарам размяшчаем блок «Што ўваходзіць ва ўборку?». Тут апісана, якія паслугі ўваходзяць ва ўборку канкрэтных памяшканняў.

Ніжэй расказваем пра асноўныя перавагі MyClean. Адна з іх – наяўнасць у кампаніі страхоўкі на выпадак форс-мажораў.

Для абодвух блокаў адмалёўваем кастамныя іконкі.

Таксама размяшчаем на сайце папулярныя пытанні і водзывы кліентаў. Абодва блока дапамагаюць зняць сумненні патэнцыяльных кліентаў адносна заказу паслуг у клінінгавай кампаніі.

Памятаем таксама і пра тое, што сайт павінен дапамагаць MyClean у пошуку клінераў. Таму ў хэдар дабаўляем кнопку «Шукаем клінераў».

Таксама ў хэдары размяшчаем нумары тэлефонаў для хуткай сувязі.

Што тычыцца дызайну сайта – зрабілі яго светлым і мінімалістычным: было важна выклікаць адчуванне чысціні і свежасці.

Ну і, безумоўна, заказваць паслугі MyClean зручна са смартфонаў і планшэтаў.

Меню