Карпаратыўны сайт для кампаніі Labvita

Запусцілі праект 8 кастрычніка 2018 года

Кампанія Labvita займаецца пастаўкамі інавацыйнага лабараторнага абсталявання і рэагентаў ад вядучых сусветных вытворцаў.

Новы сайт павінен быў падтрымліваць імідж тэхналагічнай кампаніі, пісьменна прэзентаваць прадукцыю, знаёміць патэнцыяльных кліентаў з кампаніяй і яе магчымасцямі.

Галоўная старонка

На галоўнай старонцы расказваем, якія рашэнні для лабараторый прапаноўвае Labvita, а таксама прапаноўваем даведацца больш пра сэрвіс кампаніі.

Ніжэй паказваем лагатыпы вытворцаў, чыю прадукцыю пастаўляе Labvita. Акрамя знаёмства патэнцыяльных кліентаў з брэндамі гэты блок выконвае яшчэ адну функцыю – дапамагае прасоўваць сайт у пошукавых сістэмах.

Каталог прадукцыі

Прадукцыю ў каталозе карыстальнікі могуць праглядаць 2 спосабамі: па катэгорыях і па брэндах.

Унутры катэгорыі карыстальнік можа фільтраваць прадукцыю па брэндах, а ўнутры брэнда – по катэгорыях.

Не ўсе катэгорыі і брэнды можна паказаць як спіс прадуктаў, таму прадумваем альтэрнатыўны варыянт падачы кантэнту. Так, напрыклад, прадукцыю брэнда Diasens паказваем з дапамогай статычнай старонкі.

Адміністратар сайта можа выбіраць, які варыянт падачы кантэнту падыходзіць для таго ці іншага брэнда ці катэгорыі.

Картачка прадукту

На першым экране размяшчаем сціслую інфармацыю пра прадукт, а таксама прапаноўваем патэнцыяльным пакупнікам даведацца пра яго цану. Кнопка «Даведацца пра цану» з’яўляецца асноўным заклікам да дзеяння, таму на ёй робім візуальны акцэнт. «Дакументацыя» — дадатковы заклік да дзеяння. Ён арыентаваны на карыстальнікаў, якім патрэбна дадатковая інфармацыя для прыняцця рашэння.

Ніжэй размяшчаем падрабязнае апісанне прадукту. Часта яно бывае вельмі аб'ёмным. Каб карыстальнікі маглі лёгка ўспрымаць інфармацыю, размясцілі кантэнт у двух укладках: «Апісанне» і «Спецыфікацыя». На ўкладцы «Спецыфікацыя» карыстальнік можа паглядзець базавыя і дадатковыя характарыстыкі прадукту. На ўкладцы «Апісанне» адміністратар сайта можа размясціць любую дадатковую інфармацыю пра прадукт. Укладкі аўтаматычна хаваюцца, калі падрабязнае апісанне не патрабуецца. Таксама да картачцы прадукту можна прымацаваць файл для спампоўкі.

На сайце прадугледжаны раздзел «Артыкулы». Калі ў гэтым раздзеле ёсць артыкул, які звязаны з прадуктам, артыкул аўтаматычна з’яўляецца ў картачцы гэтага прадукту.

Як і ў выпадку з катэгорыямі прадуктаў і брэндамі, інфармацыю пра прадукт можна паказаць з дапамогай статычнай старонкі. Дастаткова выбраць гэту функцыю ў сістэме кіравання змесцівам сайта.

Сайт адаптыўны, таму ім зручна карыстацца са смартфонаў і планшэтаў.

Меню