Запусцілі праект 20 ліпеня 2020 года
Ад канкурэнтаў Zahnärzte am Phönixsee адрозніваецца сваёй філасофіяй. Рабяты прыкладваюць шмат намаганняў, каб візіт да стаматолага не асацыіраваўся ў кліентаў са стрэсам, а быў прыемным і камфортным. Гэту думку мы паклалі ў аснову новага карпаратыўнага сайта.
На першым экране размяшчаем слоган клінікі, а на фон пускаем відэа, якое дапамагае сфарміраваць першапачатковае ўражанне.
У хэдары расказваем пра графік працы, а таксама прапаноўваем запісацца на прыём: патэлефанаваўшы ці даслаўшы форму.
У клінікі ёсць 3 важныя канкурэнтныя перавагі: вялікі досвед працы, лепшыя ўрачы, доўгая гарантыя. Расказваем пра гэта ў наступным блоку. Выкарыстоўваем буйную тыпаграфіку і нестандартны скрол. Такі падыход дазваляе акцэнтаваць увагу карыстальніка на перавагах.
У наступным блоку перадаём атмасферу клінікі. Паказваем інтэр'ер, расказваем пра тое, што клініка знаходзіцца на беразе возера.
З дапамогай блока «Да/пасля» наглядна паказваем вынікі лячэння ў Zahnärzte am Phönixsee. Тут жа прапаноўваем запісацца на прыём.
Дапамагаем патэнцыяльным кліентам прыняць рашэнне аб лячэнні ў клініцы з дапамогай водгукаў пацыентаў Zahnärzte am Phönixsee. Да кожнага водгуку дабаўляем спасылку на арыгінал водгуку ў Facebook ці Google Places.
Інфармацыя пра ўрачоў мае прынцыповае значэнне на сайтах медыцынскай тэматыкі. Патэнцыяльныя кліенты жадаюць ведаць, хто будзе іх лячыць, таму стараюцца атрымаць максімум інфармацыі пра ўрача.
У раздзеле каманды пацыент можа пазнаёміцца з усімі спецыялістамі клінікі. Людзі больш давяраюць тым, з кім яны знаёмыя. Няхай нават гэта знаёмства завочнае, па фатаграфіі. Таму дабаўляем у раздзел фота кожнага супрацоўніка.
У кожнага ўрача ёсць свая старонка на сайце. Тут падрабязна расказваем пра адукацыю і кар'еру спецыяліста, дадаём сертыфікаты аб адукацыі і навучанні.
Значная частка карыстальнікаў прыходзіць на сайт са смартфонаў, таму не забываем пра адаптыўнасць.
Гатовы праект
zahnaerzte-phoenixsee.de