Распрацоўка інтэрнэт-крамы

Інтэрнэт-крама — гэта сайт, які дазваляе прадаваць тавары ці паслугі ў інтэрнэце. Пакупнікі могуць самастойна сфарміраваць заказ, выбраць спосаб аплаты і дастаўкі і аплаціць заказ.


Функцыянал інтэрнэт-крамы залежыць ад задач, якія стаяць перад сайтам:

  1. У самай простай інтэрнэт-краме заказ зводзіцца да адпраўкі формы зваротнай сувязі. Інфармацыя аб заказе захоўваецца ў базе дадзеных сайта і/ці адпраўляецца на email прадаўца. Пакупнік не можа аплаціць заказ онлайн.
  2. Самая складаная па функцыяналу інтэрнэт-крама мае кабінет карыстальніка, кошык, этапы афармлення заказу і магчымасць онлайн-аплаты.
  3. Астатнія віды інтэрнэт-крамаў у розных камбінацыях спалучаюць у сабе функцыянал самага складанага віду. Напрыклад, інтэрнэт-крама можа мець кошык і этапы афармлення заказу, але ў ёй не будзе кабінета карыстальніка і магчымасці онлайн-аплаты.

Пісьменная распрацоўка дазваляе інтэрнэт-краме стаць эфектыўным інструментам продажу. Для таго каб наведвальнікі сайта станавіліся пакупнікамі, сайту неабходна мець:

  1. зручны інтэрфейс;
  2. правільны кантэнт;
  3. высокую хуткасць загрузкі;
  4. лёгкі і эмацыянальны дызайн.

Зручны інтэрфейс

КанверсіяАдносіны колькасці пакупнікоў да агульнай колькасці наведвальнікаў інтэрнэт-крамы, выражаныя ў працэнтах. інтэрнэт-крамы ў значнай ступені залежыць ад таго, на колькі зручны і інтуітыўна зразумелы яго інтэрфейс для наведвальніка. Менавіта таму праектаванне з’яўляецца найбольш важным этапам распрацоўкі інтэрнэт-крамы.

Мы прадумваем паводзіны і логіку мышлення мэтавай аўдыторыі на сайце. На аснове гэтай інфармацыі праектуем максімальна эфектыўны інтэрфейс. Асаблівую ўвагу надаем старонкам, якія ў найбольшай ступені маюць уплыў на продаж:

  • галоўная старонка;
  • каталог прадукцыі;
  • картка тавару;
  • старонка(-і) афармлення заказу;
  • кошык.

Правільны кантэнт

Задача кантэнту інтэрнэт-крамы — зацікавіць і пераканаць патэнцыяльнага пакупніка ў набыцці тавару. Каб гэта адбылося, неабходна:

  • найбольш поўна інфармаваць наведвальніка аб тавары і працэсе набыцця;
  • мінімізаваць сумненні патэнцыяльнага пакупніка адносна набыцця тавару.

Вырашыць гэтыя задачы дапамагае пісьменна аформленая картка тавару, а таксама такія раздзелы як «Аплата», «Дастаўка», «Гарантыя» і «Вяртанне тавару».

Які кантэнт дазваляе зрабіць картку тавару эфектыўнай?

  1. Максімальна карыснае тэкставае апісанне тавару. Важна адказаць на ўсе пытанні аб тавары, якія могуць узнікнуць у наведвальніка ў працэсе прымання рашэння аб набыцці тавару.
  2. Прывабныя фатаграфіі высокай якасці, якія паказваюць тавар з розных ракурсаў, а таксама ў выкарыстанні.
  3. Відэаагляды, у якіх расказваецца пра перавагі тавару.

Таксама важна, каб картка тавару мела:

  1. Сціслую інфармацыю пра гарантыю, дастаўку, спосабы аплаты, умовы вяртання тавару. Гэта неабходна для таго, каб не адцягваць увагу пакупніка ад карткі тавару да таго часу, пакуль ён не прыме рашэнне аб набыцці тавару.
  2. Водзывы пакупнікоў аб тавары. Такі кантэнт падмацоўвае давер пакупнікоў да тавару.

Высокая хуткасць загрузкі

Адпаведна даследаванням, 40% наведвальнікаў пакідаюць сайт, першы кантэнт якога загружаецца больш за 3 секунды, а 52% кажуць, што хуткая загрузка ўплывае на іх лаяльнасць.


Для таго каб інтэрнэт-крама хутка загружалася мы робім:

  • семантычна правільны код;
  • кліенцкую і серверную аптымізацыю кода;
  • адаптыўны дызайн.

Што вы атрымліваеце дзякуючы хуткай загрузке інтэрнэт-крамы?

  • рост колькасці патэнцыяльных кліентаў на 40%;
  • лаяльных пакупнікоў;
  • больш высокія пазіцыі ў пошукавых сістэмах за кошт зніжэння паказчыка адмоў і адаптацыі сайта для мабільных прылад.

Лёгкі і эмацыянальны дызайн

Правільны дызайн інтэрнэт-крамы стварае настрой і ў выніку ўплывае на продаж.


Ствараем унікальны дызайн, які вырашае наступныя задачы:

  1. Акцэнтуе ўвагу на тавары і канверсійных кнопках, не адцягвае ўвагу наведвальніка ад галоўнай мэты.
  2. Фарміруе станоўчае першае ўражанне: на працягу ўсяго некалькіх секунд чалавек на падсвядомым узроўні вырашае застацца на сайце ці не.
  3. Стварае правільны эмацыянальны фон: пісьменна падабраныя колеры выклікаюць спакой і давер у наведвальніка, што схіляе яго да набыцця тавару.